СКЛАДОВІ БРЕНД-ОРІЄНТОВАНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ У ФОРМУВАННІ ЇХНЬОЇ ПОТУЖНОСТІ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.35432/tisb282022285195Ключові слова:
бренд-орієнтована система, вища освіта, бренд, управління, конкурентоспроможність, брендингАнотація
Дослідження конкурентоспроможності та потужності бренду зі сторони здобувачів та стейкхолдерів грають важливу роль у виборі закладу вищої освіти в Україні (далі – ЗВО). В сучасних умовах розвитку вищої та фахової передвищої освіти конкуренція між університетами та коледжами стає все більш актуальною, тому важливо вивчати, як впливає наявна бренд-орієнтована система закладу вищої освіти на вибір абітурієнтів та зацікавлених осіб. У статті досліджується потужність та конкурентоспроможність бренд-орієнтованої системи управління вищою освітою в Україні. Аналізуються праці українських науковців, які досліджують розвиток та вплив бренду на управління закладами вищої освіти. Розглядаються ключові аспекти, включаючи створення ідентичності бренду, стратегії спілкування з аудиторією, розвиток програми навчання та маркетингової стратегії. Дослідження підтверджує значення бренду в управлінні вищою освітою та виявляє фактори, які впливають на його конкурентоспроможність.
Посилання
Консолідований рейтинг вишів України 2022 року. URL: https://osvita.ua/vnz/rating/51741/
Котвіцька, А. А., Яковлєва, О. Ю. (2021). Дослідження особливостей створення бренду закладу вищої освіти. Вісник фармації, № 2, 41–49. URL: https://dspace.nuph.edu.ua/bitstream/123456789/26129/1/41-49.pdf
Плисенко, Г. (2017). Модель "4’B BRANDING" в контексті розвитку конкурентних переваг вищих навчальних закладів. Молодий вчений, №2 (42), 307–312. URL: http://molodyvcheny.in.ua/files/journal/2017/2/73.pdf
П’ятницька, Г. (2021). Брендинг вищої освіти.•Scientia•fructuosa (вісник Київського національного торговельно-економічного університету). 138 (4). 118–136. URL: https://doi.org/10.31617/visnik.knute.2021(138)10
Рогачевський, О. П. (2020). Управління брендом закладу вищої медичної освіти. Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління, 19(3 (46)), 302–319. URL: http://rinek.onu.edu.ua/article/view/214246
Юник, І. Д. (2020). Бренд та імідж педагога закладу вищої освіти: кореляційна залежність концептів. Теорія і методика професійної освіти, 22(3), 155–158. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2020_22(3)__35.
Юник, І. (2022). Специфіка бренд-комунікації викладача вишу зі студентською цільовою аудиторією. Молодь і ринок, (3/201). URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2022_3-4_29
Юник, І. Д. (2021). Специфіка управління розвитком бренду науково-педагогічного працівника закладу вищої освіти. Науковий часопис, (83), 233–237. URL: https://doi.org/10.31392/npu-nc.series5.2021.83.48
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).