РОЗВИТОК УПРАВЛІННЯ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЄЮ В УКРАЇНІ КРІЗЬ ПРИЗМУ СПІВПРАЦІ З ЄС (АНГЛ)
DOI:
https://doi.org/10.35432/tisb272022276520Ключові слова:
цифровізація, менеджмент, цифрова трансформація, економікаАнотація
Досліджено дискусійні питання цифрової економіки та відповідних їй інструментів і технологій управління, приділено увагу сучасному стану цифрових технологій, економічним принципам і положенням формування та особливостям функціонування. Проведено порівняльне дослідження класичних поглядів на менеджмент в контексті активізації процесів цифровізації та побудови «цифрової» моделі світу. У сучасному світі відбувається зміна технологічної структури, здійснюється цифрова трансформація бізнес-процесів, у тому числі процесу управління. Однак ці цифрові процеси ще недостатньо вивчені та відображені в теорії управління. Актуальність дослідження полягає в тому, що зроблено спробу вивчити вплив сучасних цифрових технологій на управлінську діяльність виробничої організації, відобразити основні зміни, які відбуваються в практиці управління підприємствами в епоху цифрової економіки.
Посилання
Література
Westerman G.. Digital Transformation: A Road-Map for Billion-Dollar Organizations. MIT Center for Digital Business and Capgemini Consulting. 2011. P. 1–68.
Zhang W., Suo S., Yang Y., Yang S. Future of Data Infrastructure. URL: https://www.idc.com/getdoc.jsp?containerId=CHE46780120.
Digital Banking Users to Reach 3,6 Billion by 2024, an Increase of 50%. URL: https://technologymirror.com.ng/digital-banking-users-to-reach-3-6-billion-by-2024-an-increase-of-54/
В Україні значно виросла інтернет-пенетрація. Factum Group. URL: https://inau.ua/news/v-ukrayini-znachno-vyroslainternet-penetraciya.
Андрєєва А. Кібербезпека. Названо головні ризики для банків. URL: https://finance.liga.net/bank/novosti/kiberbezopasnost-nazvany-glavnye-riski-dlya-bankov
World Digital Competitiveness Ranking. URL: https://www.imd.org/wcc/world-competitiveness-center-rankings/world-digital-competitiveness-rankings-2019/
Jeschke S., Brecher C., Song H., Rawat D.B. Industrial Internet of Things:
Cybermanufacturing Systems. Switzerland: Springer International Publishing, 2017. 715 р.
Berman S.J. Digital transformation: Opportunities to create new business models. Strategy and Lea dership. 2012. №40 (2). Р. 16–24.
Kane G.C., Palmer D., Philips Nguyen A., Kiron D., Buckley N. Strategy, Not Technology, Drives Digital Transformation. Becoming a Digitally Mature Enterprise. Cambridge, MA: MIT Sloan Management School; Deloitte, 2015. 630 р.
References.
Westerman G.. Digital Transformation: A Road-Map for Billion-Dollar Organizations. MIT Center for Digital Business and Capgemini Consulting. 2011. P. 1–68.
Zhang W., Suo S., Yang Y., Yang S. Future of Data Infrastructure. URL: https://www.idc.com/getdoc.jsp?containerId=CHE46780120.
Digital Banking Users to Reach 3,6 Billion by 2024, an Increase of 50%. URL: https:// technologymirror. com.ng/digital-banking-users-to-reach-3-6-billion-by-2024-an-increase-of-54/
V Ukrayini znachno vyrosla internet-penetratsiya. Factum Group. URL: https://inau.ua/news/v-ukrayini-znachno-vyroslainternet-penetraciya.
Andryeyeva A. Kiberbezpeka. Nazvano holovni ryzyky dlya bankiv. URL: https://finance.liga.net/bank/novosti/kiberbezopasnost-nazvany-glavnye-riski-dlya-bankov 6. World Digital Competitiveness Ranking. URL: https://www.imd.org/wcc/world-competitiveness-center-rankings/world-digital-competitiveness-rankings-2019/
Jeschke S., Brecher C., Song H., Rawat D.B. Industrial Internet of Things: Cybermanufacturing Systems. Switzerland: Springer International Publishing, 2017. 715 r.
Berman S.J. Digital transformation: Opportunities to create new business models. Strategy and Lea dership. 2012. №40 (2). R. 16–24.
Kane G.C., Palmer D., Philips Nguyen A., Kiron D., Buckley N. Strategy, Not Technology, Drives Digital Transformation. Becoming a Digitally Mature Enterprise. Cambridge, MA: MIT Sloan Management School; Deloitte, 2015. 630 r.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).