КРИЗОВІ КОМУНІКАЦІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТІЙКОСТІ ГРОМАД
DOI:
https://doi.org/10.35432/tisb272022276822Ключові слова:
комунікація, інформація, кризова комунікація, фейк, маніпуляція, пропагандаАнотація
У статті аналізуються роль, завдання і способи кризових комунікацій у громадах у період військового стану. Доведено, що одним з ключових завдань органів місцевого самоврядування є якісна комунікація з мешканцями своєї громади. Це стає першою необхідністю в кризові часи. В умовах воєнного стану з одного боку максимально обмежується доступ до інформації, а з другого – швидко налагоджується комунікація з різними зацікавленими групами доступними способами. Встановлено, що в ході локалізації кризових ситуацій суб’єктам організації кризових комунікацій необхідно сформувати план комунікації в рамках загального плану подолання кризи та забезпечити регулярну підготовку та розповсюдження актуальної інформації протягом всієї кризи, використовуючи прості інструменти. Надано рекомендації для працівників муніципалітетів, на що звертати увагу, працюючи з інформацією у повсякденній роботі.
Посилання
Література
Coombs, W. Timothy - pp. 17-53. Parameters for Crisis Communication. pp. 54-64 Crisis Communication and Its Allied Fields. 9781405194419, режим доступу: URL: https://doi.org/10.1002/9781444314885.ch1/
Міжнародні партнери допомагають Україні знаходити рішення для зміцнення місцевого самоврядування під час війни. URL: https://decentralization.gov.ua/en/news/15737/ (дата звернення: 14.12.2022)
Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби та місцевого самоврядування у період дії воєнного стану: Закон України від 12 травня 2022 року № 2259-IX. URL:https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2259-20#Text/
Про виклики, обмеження та ризики для органів місцевого самоврядування під час війни (інтерв’ю голови правління ГО Центр політико-правових реформ). URL: https://pravo.org.ua/pro-vyklyky-obmezhennya-ta-ryzyky-dlya-organiv-mistsevogo-samovryaduvannya-v-umovah-vijny/ (дата звернення: 14.12.2022)
Медіаспоживання в Україні. Молодше покоління тяжіє до медіа інформаційної ери, а старші вікові групи – до традиційних ЗМІ (дослідження Фонду Демократичні ініціативи імені Ілька Кучеріва). URL: https://dif.org.ua/article/mediaspozhivannya-v-ukraini/ (дата звернення: 12.12.2022)
Українці та медіа. Дослідження Українського кризового медіа-центру. URL: https://uacrisis.org/uk/ukrayintsi-ta-media/ (дата звернення: 12.12.2022)
Мойсеєв В.А. Паблік рілейшнз: навчальний посібник. К., 2007. 224 с.
Даулінг Г. Репутація фірми. Створення, управління та оцінка ефективності. URL: /wp-content/uploads/2013/11/ Даулинг-Грэм-Репутация-фирмы.pdf
Як міськрадам комунікувати під час війни: 7 порад Іллі Чупілки. URL: https://transparentcities.in.ua/news/yak-miskradam-komunikuvaty-pid-chas-viiny-7-porad-illi-chupilky/ (дата звернення: 13.12.2022)
References
Coombs, W. Timothy - pp. 17-53. Parameters for Crisis Communication. pp. 54-64 Crisis Communication and Its Allied Fields. 9781405194419, rezhym dostupu: URL: https://doi.org/10.1002/9781444314885.ch1/
Mizhnarodni partnery dopomahayutʹ Ukrayini znakhodyty rishennya dlya zmitsnennya mistsevoho samovryaduvannya pid chas viyny. URL: https://decentralization.gov.ua/ en/news/15737/
Pro vnesennya zmin do deyakykh zakoniv Ukrayiny shchodo funktsionuvannya derzhavnoyi sluzhby ta mistsevoho samovryaduvannya u period diyi voyennoho stanu: Zakon Ukrayiny vid 12 travnya 2022 roku № 2259-IX. URL:https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2259-20#Text/
Pro vyklyky, obmezhennya ta ryzyky dlya orhaniv mistsevoho samovryaduvannya pid chas viyny (intervʺyu holovy pravlinnya HO Tsentr polityko-pravovykh reform). URL: https://pravo.org.ua/pro-vyklyky-obmezhennya-ta-ryzyky-dlya-organiv-mistsevogo-samovryaduvan nya -v-umovah-vijny/
Mediaspozhyvannya v Ukrayini. Molodshe pokolinnya tyazhiye do media informatsiynoyi ery, a starshi vikovi hrupy – do tradytsiynykh ZMI (doslidzhennya Fondu Demokratychni initsiatyvy imeni Ilʹka Kucheriva). URL: https://dif.org.ua/article/mediaspozhivannya-v-ukraini/
Ukrayintsi ta media. Doslidzhennya Ukrayinsʹkoho kryzovoho media-tsentru. URL: https://uacrisis.org/uk/ukrayintsi-ta-media/
Moyseyev V.A. Pablik rileyshnz: navchalʹnyy posibnyk. K., 2007. 224 s.
Daulinh H. Reputatsiya firmy. Stvorennya, upravlinnya ta otsinka efektyvnosti. URL: /wp-content/uploads/2013/11/ Daulynh-Hrém-Reputatsyya-fyrmy.pdf
Yak misʹkradam komunikuvaty pid chas viyny: 7 porad Illi Chupilky. URL: https://transparentcities.in.ua/news/yak-miskradam-komunikuvaty-pid-chas-viiny-7-porad-illi-chupilky/
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).