РЕЙТИНГ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ ЯК ЕЛЕМЕНТ ЇХ БРЕНДИНГУ (НА ПРИКЛАДІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ»)

Автор(и)

  • Сєргєй Саханєнко професор кафедри публічного управління та регіоналістики Навчально-наукового інституту публічної служби та управління Національного університету «Одеська політехніка», д.держ.упр., професор, Україна https://orcid.org/0000-0001-8376-0328
  • Наталя Колісніченко завідувач кафедри соціально-гуманітарних наук Навчально-наукового інституту публічної служби та управління Національного університету «Одеська політехніка», д.держ.упр., професор, Україна https://orcid.org/0000-0003-1083-7990

DOI:

https://doi.org/10.35432/tisb292023289570

Ключові слова:

публічне управління та адміністрування, заклад вищої освіти, брендинг

Посилання

Мороз, С. А., Романовський, О. Г., Мороз, В. М., Грень, Л. М., Помаза-Пономаренко, А. Л., & Попова, О. В. (2021). Залежність якості вищої освіти від джерел її фінансування та спеціалізації ЗВО: аналіз думки роботодавців і напрями вдосконалення державної політики.

Цимбалюк, І. О. (2019). Інклюзивний розвиток регіону в умовах фінансової децентралізації: теорія, методологія, практика.

Янчева, Л. М., Жегус, О. В., & Михайлова, М. В. (2020). Брендинг як інструмент формування привабливості закладу вищої освіти в умовах сучасних викликів. Бизнес Информ, (6 (509)), 358-366.

##submission.additionalFiles##

Опубліковано

2023-09-01

Номер

Розділ

ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТІЙКОСТІ СИСТЕМИ ПУБЛІЧНОЇ ВЛАДИ ТА УПРАВЛІННЯВ УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ ТА ВІДНОВЛЕННЯ УКРАЇНИ